vineri, 15 mai 2015

Persil Power Mix Caps‬


Cu ajutorul site-ului Buzzstore am primit acest detergent, de care sunt foarte multumita, am incercat pe rufe albe, a scos toata murdaria, nu l-am incercat inca pentru petele mai grele de scos dar am timp si sunt nerabdatoare sa il testez din ce in ce mai mult.

Kit-ul Persil Power-Mix Caps contine ;
1-punga de detergent de 28 capsule Persil Power -Mix Caps
10 mostre de capsule Persil Power-Mix Caps pentru prietenii mei sa poate testa noul detergent
11- brosuri informative pentru mine si prietenii mei 
1 prosop Persil
           Detergent capsule gel & pudra Persil Power Mix Color Persil Power-Mix sunt primele capsule predozate care aduc puterea gelului si a pudrei impreuna. Gelul concentrat indeparteaza excelent petele de grasime (ciocolata, ulei, machiaj), protejeaza culorile stralucitoare si ofera un parfum intens pentru rufe. Pudra compacta indeparteaza petele dificile, inchise la culoare (cafea, ceai, iarba, fructe de padure), actioneaza prin intermediul agentilor de inalbire pentru curatarea profunda a tesaturii si rufe sclipitor de albe. Acum, cele mai importante beneficii ale pudrei si gelului sunt aduse impreuna, intr-o capsula predozata bicamerala, usor de folosit.
          Pana acum sunt foarte multumita de el, iar mirosul este unul nu foarte puternic dar finut si de calitate.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu