miercuri, 24 septembrie 2014

Kitul de testare antirid de la Vichy!!


Kitul de testare antirid de la Vichy!!

Am facut rost in sfarsit de acest Kit, de care sunt foarte multumita, am testat pe rand fiecare crema, desii doua dintre ele sunt entru un ten mai matur, dar curiozitateea m-a impins :) .

Daca sunteti curioase ce contine va fac o listuta mai jos:


1x Eşantion IDEALIA Life Serum 3 ml


1x Eşantion LIFTACTIV Serum 10 fata 3 ml


1 x Eşantion NEOVADIOL crema densificatoare de reproportionare 3 ml


1 x Eşantion LIFTACTIV FLEXITEINT fond de ten antirid 1 ml


1 X Eşantion LIFTACTIV Serum 10 Ochi si Gene 1 ml


si 1 VOUCHER în valoare de 20 de lei pentru următoarea achiziţie de produse Vichy* ( farmacistele au spus ca acest voucher este doar pentru produsele din kit)


Daca vreti sa il procurati, grabiti-va, sper ca se mai gaseste, eu l-am luat de la 1 Mai, in Bucuresti la Sensi blu.Dar daca intrati pe site-ul celor de la Vichy gasiti si adresele tuturor farmaciilor ce detin acest kit din fiecare judet.


Numai bine, sper ca v-am fost de folos, pe curand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu